Modno putovanje koje traje već 70 godina. 1955. Mala radionica u Sevnici. Hrabre ideje, želja, strast. Snovi. Vredne ruke, ljubav, pridavanje važnosti svakom šavu. Ustrajnost decenijama. Prvi grudnjaci, prvi uspesi, pobede i izazovi. Sve do danas kada sa ponosom slavimo i gledamo prema budućnosti. Zajedno.
1955
JEDNOSTAVNI POČECI
U maloj zanatskoj radionici tim od 5 saradnika prvo vezuje i krpi čarape. Ali brzo shvate da su grudnjaci retki i traženi. Oni istražuju tržište, mašta i spretnost su uradili ostalo. U to vreme grudnjaci su bili od damasta i brokata i bili su mnogo glomazniji nego danas. Liscu je proslavio grudnjak Majda, po kojem je postala prepoznatljiva širom tadašnje Jugoslavije.
1964
NOVI VIDICI
Potražnja za ženskim donjem vešom je sve veća, ponekad je teško zadovoljiti potrebe tržišta. Firma se širi, a radi specifičnih znanja organizovana je specijalna edukacija za šivače i krojače... Godine 1964. Lisca se uspešno probija na nemačko tržište, a ubrzo zatim počinje i prodaju u drugim evropskim zemljama, Africi, SAD. i Arapsko poluostrvo.
1969
KUPAĆI KOSTIMI
Krajem šezdesetih sve češće se odlazilo na odmor, pa je i Lisca pokrenula program kupaćih kostima. U moderne modele uneli su znanje i iskustvo stečeno u dizajnu donjeg veša, a kolekcija je bila ne samo udobna, već i moderna i zanimljiva kako domaćim tako i stranim kupcima.
1978
NOVA ERA DONJEG VEŠA
Krajem sedamdesetih dogodila se još jedna revolucija – Lisca je uvela grudnjake sa oblikovanim čašama, što je u to vreme bila velika tehnološka inovacija. Veš je postao lakši, korpe su bešavne i privlačne ispod tanke gornje odeće. Na fotografijama je bilo prepoznatljivo Liscino lice, poznata slovenačka manekenka Nina Gazibara. Grudnjak na slici bio je hit i u Sovjetskom Savezu.
1995
VLASTITI PUT
Devedesetih godina prošlog veka Lisca počinje da sarađuje sa brojnim priznatim stranim modnim brendovima, dizajnirajući i kreirajući za njih donji veš i kupaće kostime. Ali on počinje da usmerava sve više energije u uspostavljanje sopstvenog brenda. Tako je 1995. Lisca počela da nastupa pod jednim krovnim brendom i formiran je novi sveukupni grafički identitet.
2010
TRGOVINE TRGOVINE
Prodajno mesto je ogledalo brenda, stoga se Lisca strateški fokusira na intenzivno širenje prodajne mreže širom Evrope. Prodavnice su opremljene u skladu sa Liscinim merchandising standardima i ženama pružaju najugodnije iskustvo kupovine. Već postoji više od 100 prodavnica sa logotipom Lisca, a Lisca proizvodi su prisutni i u brojnim uglovima specijalizovanih prodavnica veša.
2018
BODI - POSITIVITY
Lisca se sve aktivnije uključuje u podsticanje pozitivnog stava o sebi. Da smo lepi takvi kakvi jesmo i da izgled nije jedino što nas definiše govori se i kroz kampanju Proud to be me. Žene različitih oblika i veličina pomažu u širenju ovog društveno odgovornog slogana na modnim događajima u centrima Ljubljane, Milana, Skoplja i Beograda.
2025
ŽIVIM SVOJ ŽIVOT
Lisca je osvežila svoj vizuelni identitet i predstavila novi slogan „Živim svoj život“. On jasno izražava filozofiju i vrednosti brenda – samopouzdanje, autentičnost i uključivanje različitosti, koje brend stavlja u prvi plan. Savremena transformacija odražava posvećenost osnaživanju žena – da se u svom telu u svakom trenutku osećaju udobno i samouvereno i da oblikuju život po sopstvenim pravilima.