Liscina priča seže u vreme kada su modni sajmovi bili prava srž tekstilne industrije. Na beogradskom sajmu Moda u svetu naše kolekcije su dobijale priznanja za kvalitet i dizajn – među najvišim je bila nagrada Zlatna košuta, simbol izvrsnosti bivše Jugoslavije. Takođe, Lisca je redovno nastupala na modnim sajmovima u Ljubljani, gde je savremenim pristupom i inovativnim dizajnom postala sinonim elegancije i udobnosti.




Godina 1995 predstavlja važnu prekretnicu. Obnovljen je celokupan grafički identitet, a kompanija je sve proizvode počela plasirati pod krovnim brendom Lisca. Sa novim logotipom i marketinškom strategijom, Lisca je postala osvežena, pomlađena, lepša i prodornija. Pred javnošću se predstavila i TV reklamom SamoSvoja, koja je iste godine na Slovenačkom reklamnom festivalu u Portorožu dobila nagradu „srebrna situla“, najviše priznanje u kategoriji moda.
Danas Lisca sa ponosom nastavlja tradiciju uspeha – sa kolekcijama koje oduševljavaju na međunarodnim sajmovima u Parizu, Moskvi, Firencama, Lyonu, Londonu i drugde, gde se sreću najveći proizvođači donjeg rublja. Na ovim sajmovima stručnjaci su Liscine kreacije više puta svrstali u kategoriju značajnih nosilaca modnih trendova. Na sajmu MarediModa u Kanu 2019. godine Lisca je dobila prestižnu nagradu Creative Excellence Award – priznanje kompanijama i brendovima koji se ističu kreativnošću, razvojem, inovacijama i kvalitetom. Lisca je nagrađena kao odličan primer firme koja uspešno spaja tradiciju i savremenost, obraćajući veliku pažnju na izbor materijala i dinamično se prilagođavajući promenama na tržištu. S kampanjom #ProudToBeMe takođe šalje inkluzivnu i važnu poruku o pozitivnoj samopouzdanosti i snažnoj ženstvenosti.




Međunarodna priznanja potvrđuju kvalitet rada, ali i predstavljaju izazov i podsticaj za buduće modne priče. A najveća nagrada je poverenje žena koje sa Liscom žive svoj život – lepo, samouvereno i prijatno.