17. septembar 2020.
Najpre su bili snovi.
O ženi.
O udobnosti.
O lepoti.
O donjem vešu.
Priča o Lisci počinje 1955. godine, kada su se entuzijastični snovi počeli pretvarati u stvarnost. Teškim radom, smelim idejama, ljubavlju prema modi i strašću prema lepoti Lisca je postala jedan od vodećih proizvođača donjeg veša i kupaćih kostima u jugozapadnoj Evropi.
Evropski dizajn, unikatne kreacije, idealno prileganje, kvalitet i udobnost - to su samo neki od razloga zašto se žene zadovoljno vraćaju u prodavnice Lisca u više od 40 zemalja. Fotografije su večna uspomena na neke istorijske prekretnice.
O ženi.
O udobnosti.
O lepoti.
O donjem vešu.
Priča o Lisci počinje 1955. godine, kada su se entuzijastični snovi počeli pretvarati u stvarnost. Teškim radom, smelim idejama, ljubavlju prema modi i strašću prema lepoti Lisca je postala jedan od vodećih proizvođača donjeg veša i kupaćih kostima u jugozapadnoj Evropi.
Evropski dizajn, unikatne kreacije, idealno prileganje, kvalitet i udobnost - to su samo neki od razloga zašto se žene zadovoljno vraćaju u prodavnice Lisca u više od 40 zemalja. Fotografije su večna uspomena na neke istorijske prekretnice.
1955
Istorija je počela u maloj zanatskoj radionici sa ekipom od 5 saradnika. U to vreme grudnjaci su bili od damasta i brokata i krutiji nego danas. Lisca je došla na glas sa grudnjakom Majda.


1969
Lisca je donji veš nadogradila kolekcijom kupaćih kostima.


1970
Ambasadorka prvog Liscinog push-up grudnjaka bila je Saša Zajc, miss Europe 1969.


1978
Tehnološku novost, lagane grudnjake sa oblikovanim korpicama uspešno je predstavila manekenka Nina Gazibara.


1995
Lisca 1995. godine počinje nastupati pod jedinstvenom krovnom markom, osmišljen je novi logotip i celokupan grafički image.


2012
Ponudu za žene upotpunila je muška kolekcija Lisca Men.


2019
Lisca je u Kanu primila prestižnu nagradu Creative excellence award 2019 kao »odličan primer preduzeća koje uspešno spaja tradiciju sa savremenošću, posvećujući pritom veliku pažnju izboru materijala, a istovremeno se dinamički prilagođava promenama na tržištu. A kampanjom #ProudToBeMe na tržište lansirala je i važnu inkluzivnu poruku pozitivnog prihvatanja sebe i snažne ženstvenosti.«




2020
Nova kolekcija - ženske čarape!

